faq-heading

Veel gestelde vragen


Hier hebben we veelgestelde vragen (FAQ) verzameld die klanten vaak aan ons stellen.

Het is mogelijk om onbedrukte artikelen te bestellen. De prijzen staan in de meeste gevallen vermeld bij de artikelen. Is dit niet het geval, dan maken wij een passende offerte. Neem contact op voor de mogelijkheden.

Je kunt je opdruk naar ons toe mailen als deze voldoet aan de aanleverspecificaties. Zie de digitaal aanleveren voor meer informatie. Als het niet helemaal duidelijk is, dan kun je ook contact met ons opnemen.

Bij Lavista Relatiegeschenken maken we altijd een vrijblijvend ontwerp met jouw logo erop, ongeacht of je een bestelling plaatst of een offerte aanvraagt. Upload jouw logo/bestanden bij de bestelling of aanvraag en binnen enkele uren ontvang je een digitaal voorbeeld via e-mail. Je kunt ook jouw logo of ontwerpbestanden na de aanvraag/order naar ons toesturen, bijvoorbeeld via e-mail (verkoop@lavista.nl) of via Wetransfer.

Zorg ervoor dat er geen spaties of speciale tekens worden gebruikt in de bestandsnaam. Gebruik alleen letters, cijfers, puntjes en streepjes. Een andere reden kan zijn dat het bestand te groot is: upload bestanden niet groter dan 5 MB. Bestanden groter dan 5 MB kun je het beste uploaden via WeTransfer (tot 2 GB) of via jouw eigen clouddiensten (zoals Dropbox of OneDrive).

Wil je eerst een product bekijken voordat je een bestelling plaatst? Dat kan. We kunnen (vaak kosteloos) een sample voor bijna elk artikel opsturen. De sample zal een willekeurige bedrukking hebben of onbedrukt zijn. Informeer hiernaar via chat, e-mail of telefoon.

Heb je geen logo dat voldoet aan onze aanleverspecificaties? In dat geval kun je het bestand dat je wel hebt uploaden of toesturen bij jouw bestelling of aanvraag. Ons team neemt in dat geval contact met je op om te bespreken wat er mogelijk is op basis van deze bestanden. In sommige gevallen is een vectorbestand niet nodig. Vaak kunnen wij logo's en ontwerpen namaken en omzetten naar vectoren.

Als je zelf geen bestanden hebt om aan te leveren, bieden wij de service aan om vrijblijvend een eerste ontwerp voor je te maken. Je kunt jouw eigen wensen beschrijven bij de aanvraag of per e-mail. Het eerste ontwerp is vrijblijvend; als je daarna een compleet nieuw ontwerp wilt ontvangen, kunnen hiervoor kosten in rekening worden gebracht.

Bij het selecteren van het aantal op de productpagina zie je de minimale afname per ontwerp. Voor een groot aantal artikelen kun je de minimale afname filteren aan de linkerkant van je scherm. In sommige gevallen zijn uitzonderingen mogelijk. Heb je hier vragen over? Stel ze gerust via e-mail, social media of telefoon.

Afwijken van de getoonde aantallen kan. Je kunt bij een bestelling altijd het gewenste aantal invoeren. Indien je een lager aantal wenst dan de laagst getoonde staffel, dan kun je contact opnemen met onze afdeling verkoop voor de mogelijkheden.

Dit is per artikel verschillend. Na akkoord op de drukproef wordt de productie vaak snel opgestart. Als de productie al is gestart, dan is het helaas niet mogelijk om een wijziging aan te brengen. Je kunt het beste zo snel mogelijk contact met ons opnemen om te informeren naar de mogelijkheden.

Dat is mogelijk. Soms zelfs al binnen enkele dagen. Dit hangt af van het product en de wensen. Wij doen er alles aan om te voldoen aan de gewenste leverdatum, maar wij zijn daarbij wel afhankelijk van de voorraden en de planning in de drukkerij. Neem contact op voor de mogelijkheden.

Voordat jouw bestelling in productie gaat of de factuur wordt opgemaakt, laten we je per e-mail weten of er extra kosten zijn voor een spoedlevering. Voor veel van onze producten is het mogelijk om de bestelling sneller te ontvangen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Veel van onze promotieartikelen zijn maatwerk, waardoor het wettelijke herroepingsrecht niet van toepassing is. Als je niet tevreden bent over de kwaliteit, neem dan contact op met onze klantenservice. We streven naar een passende oplossing. In sommige gevallen kunnen onbedrukte artikelen worden geretourneerd, maar de retourkosten zijn dan voor eigen rekening. Voor vragen over het retourneren van onbedrukte artikelen kun je contact opnemen met de klantenservice.
Jeroen van Breukelmans
10
"Zeldzaam goed - Voor een online partij een uitzonderlijk goede helpdesk die responsief is, meedenkt en pro-actief handelt. Zie ik niet vaak en schrijf ook niet vaak reviews. Aanrader! Naast de prijs die scherp is, nette verzending en het ingelaserde werk is netjes en volgens opdracht. Alles volledig in orde."
Carola Verdonschot
10
"Goede service - Ik had heel veel vragen, maar werd via de chat heel netjes te woord gestaan.De 1e proefdruk was niet helemaal goed. Ook dat werd perfect opgelost. De bestelling was veel eerder ontvangen dan werd aangegeven. En super netjes verpakt."
Leen
10
"Goeie service - Een hele vlotte en snelle service, duidelijke communicatie en een fijne samenwerking! Het product dat ik bestelde is intussen ook geleverd en ziet er prachtig uit, het voldoet zeker aan de verwachtingen!"